Friday, November 5, 2010

.:UnintenDed:.

You could be my unintended 
Choice to live my life extended 
You could be the one I'll always love 
You could be the one who listens to my deepest inquisitions 
You could be the one I'll always love 

I'll be there as soon as I can 
But I'm busy mending broken pieces of the life I had before 

First there was the one who challenged 
All my dreams and all my balance 
She could never be as good as you 

You could be my unintended 
Choice to live my life extended 
You should be the one I'll always love 

I'll be there as soon as I can 
But I'm busy mending broken pieces of the life I had before 

I'll be there as soon as I can 
But I'm busy mending broken pieces of the life I had before 

Before you


.:Buat awak Yang Tersayang:.

buat awak yang saya sayang... 

terima kasih atas semuanya... 
memberi peluang saya menjadi insan teristimewa 
dalam hidup awak... 

buat awak yg saya sayang 

walaupun saya tiada disisi awak 
saya tetap menyayangi awak 
saya tetap ingat kat awak... 

buat awak yang saya sayang.. 
saya sayang awak, 
biar pun kita jauh saya tetap sayang awak, 
biar pun kita jarang jumpe saya tetap sayang awak, 
biar pun awak mcm mane saye tetap sayang awak, 
pendek kata saya mmg sayangkan awak... 

buat awak yang saya sayang... 

walaupun awak bukan yang pertama 
tapi bagi saya awak tetap yang pertama 

buat awak yang paling saya sayang... 
terima kasih kerana sentiasa sabar ngan sikap saya, 
buat awak yang paling saya kasihi... 
terima kasih kerana masih setia ngan saya,walau pun saya ni banyak kekurangan, 
buat awak yang sentiasa dalam ingatan saya..... 
terima kasih kerana hanya awak merindui saya 
terima kasih...terima kasih... 
walau pun saya jarang bagitau awak yang saya sayang dan rindu pada awak 
tapi...dalam hati saya ni selalu ingat dan sayang awak...



WANITA

Lain kata, lain maknanya. Ye itulah wanita! Sang jejaka mesti susah nak memahami wanita kan? Jomm kita tengok apa makna tersirat disebalik kata²nya.

Wanita berkata : ” Awak dah makan ke belum? “
Niat tersirat : ” Awak jom kita pergi makan, saya lapar la. “
Wanita berkata : ” Cantiknya baju² dan seluar kat kedai ni. “
Niat tersirat : ” Awak belikan saya baju dan seluar yang ada kat kedai ni. “
Wanita berkata : ” Untuk kebahagiaan awak, saya sanggup berkorban. “
Niat tersirat : ” Tak mungkin saya akan ketepikan perasaan saya semata-mata untuk kebahagiaan orang lain. “
Wanita berkata : ” Saya rasa, kita lebih baik berkawan daripada bercinta. “
Niat tersirat : ” Awak bukan pilihan saya, lagi pun saya tak suka awak! “
Wanita berkata : ” Saya tak kisah pun awak berhubung dengan ex awak. “
Niat tersirat : ” Saya tak suka awak berhubung dengan ex awak. Kalau awak buat, saya pun boleh. “
Wanita berkata ” Saya boleh balik sendiri. “
Niat tersirat : ” Kan best kalau awak nak hantar saya balik takyah saya susah² naik kenderaan awam. “
Wanita berkata : ” Saya atau ex awak yang cantik? “
Niat tersirat : ” Jangan sekali² awak puji ex awak depan saya! “
Wanita berkata : ” Saya nak awak jujur dengan saya. “
Niat tersirat : ” Jangan mengaku kalau benda tu akan lukakan hati saya. “
Wanita berkata : ” Saya suka dengan cara awak, sebab tu saya selesa bila dengan awak. “
Niat tersirat : ” Saya dah jatuh cinta kat awak.”
Wanita berkata : ” Saya rasa awak perlukan masa dan ruang untuk bersama-sama dengan kawan awak. “
Niat tersirat : ” Saya mungkin akan jemu kalau kita bselalu jumpa, awak keluar je lah dengan kawan awak. “
Haa susah tak nak faham wanita ni? Rasanya kalau dah sayang kalau setakat nak faham semua ni tak susah kot kan? Hihi <3