Powered By Blogger

Monday, October 11, 2010

:.Dari Sahabat Kepada Sahabat:.

Saya Sayang Awak..

Dah bertahun kita bersama...
Saya sangat gembira dengan kehadiran awk dalam hidup sy...
Awak baik...
Tp kadang2 awal nakal...
Suka sangat usik saya...
Tp x pe...
Saya x kisah awak usik saya...
Kdg2 sy usik awak jugak..hehe

Sy selalu mesej awak...
Bertanyakan kabar...
Juga utk pastikan awak sihat dan selamat...
Sy nk awak tau awak penting dlm hidup sy...
Tp sy minta maaf kalu msg2 sy menganggu hidup awak...
Maafkan sy awak...

Sy bukan manusia sempurna...
Kdg2 sy selalu marah2 pd awak...
Saya selalu moody dgn awak...
Kdg2 kata2 sy buat awak terluka...
Saya ni jahat kan...
Sy x berniat nk melukakakn hati awk...
Maafkan sy awak...

Bila tiba hari lahir awak...
Sy suka bg awak hadiah...
Sy x tau awak suka x hadiah yg sy bg...
Sbb sy x pandai pilih...
Tp sy beli jugak sbb nk awak gembira...
Walau hadiah sy x seberapa pun...
Maafkan sy awak...

Sy suka habiskan masa sy dgn awak...
Bergelak ketawa, usik mengusik...
Kdg2 kalu sy ada masalah...
Mslh tu boleh hilang mcm tu je bila sy bersama awak...
Pastu sy suke sgt mengadu pape kt awak...
Bercerita ini, bercerita itu....
Membazir masa awk je kn...
Kdg2 mungkin awk bosan nk dgr....
Maafkan sy awak...

Awak,
Sy sentiasa nk lihat kebahagiaan awak...
Walau sy sendiri x bahagia...
Tp bila tgk kebahagiaan awk...
Hati sy bahagia..
Sy gembira utk awk..
Kalu awak lupekan sy suatu hari nanti...
Saya nk awak tau nama awk tetap ada dlm doa sy...
Saya Janji....

Awak,
Klau kita ditakdirkan berpisah nanti...
Sy nk hubungan kita masih seperti dulu...
Sy harap awak x lupakan sy...
Dan sy janji sy xkan lupakan awak...
Sy akan syg awak smpai bila2
Sebab awak SAHABAT sy......
Saya sayang awak .............. 


No comments:

Post a Comment