Powered By Blogger

Monday, October 11, 2010

exam..final sem..keje..??

huh..
ari niy last minit punye study..
esok dah exam..tp xready agy..aku la yg bengong..owg bg mse bnyk aku men2..siap leh g jalan2..karoke...dating..he2..hmmm..ape nk jady la aku niy..aku xcyes nak blaja..aku mls nk study..tiap2 sem exam..exam..exam..dr darjah 1 smp skng idop asyk exam je..



tp..diam xdiam..pejam celik pejam celik aku skng sem 5..pas2 sem 6..then keje..ohhhhhhhhh nooooooooo!!!!!bergelar  Staff Nurse..OMG..mcm xready je agy..aku niy dah la pencuri tulang yg berjaya..pening2..




 ciri2 seorang nurse mesti lah:

jururawat adalah kerja yang mulia..
membantu dan merawat pesakit yang kesakitan..
sanggup berkorban masa dan tenaga..
jadilah jururawat yang penyabar..
jiwa berdedikasi..
penuh kasih sayang..
lembut bahasa dan tutur kata..
senyuman yang manis sentiasa terukir..
membantu dengan terbuka hati..
tabah menghadapi cabaran hidup..
itulah seorang jururawat yang berjaya..

aku ade ciri2 di atas??hmmm....


tp mak aku cakap..aku niy kasar..leh kew nk jdy nurse..mn xkasar..kawan ngn laki je bnyk..parut lg bnyk dr jantan..hahaha..parut merempit plg xleh lupe..tp mak aku xtawu..aku la student yg plg hipokrit ble kt hospital..bg senyuman yg plg manis kt pesakit terutama kt makcik2..2 ramai nk nk wat aku jd menantu..haha..sory lah yer..terpakse je sume 2..

No comments:

Post a Comment